چگونه می توان فالوورهای اینستاگرام را در 10 مرحله افزایش داد؟
آموزش ترفند های آزمون آیلتس با متود های آموزشی
تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1400
نویسنده : یاسر موسوی

اگر اینستاگرام را که هر ماه به 200 میلیون کاربر فعال می رسد در استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود قرار نداده اید ، چیزهای زیادی را از دست می دهید.

برای عضویت در اینستاگرام نیازی به صرف زمان زیاد نیستید. یک عضویت وجود دارد که برای چند ثانیه طول می کشد. بیایید در مورد جنبه بازاریابی شغل صحبت کنیم. به خصوص با توجه به ساختار جمعیتی کاربران اینستاگرام ، اینستاگرام یک پلت فرم بسیار معنی دار است که می توانید برای محصول و شرکت خود استفاده کنید. بنابراین ، آیا محصولات و خدمات شما در محتوایی است که می تواند همراه با عکس ارائه شود؟ این سوالات و سوالات مشابه سوالاتی هستند که باید در هنگام افتتاح حساب شرکتی اینستاگرام به آنها پاسخ دهید.  شما همچنین میتوانید جهت طراحی پست اینستاگرام با نمادین در ارتباط باشید.

اگر بتوانید به این سوالات پاسخ دهید و اگر استفاده از اینستاگرام با اهداف سازمانی شما مطابقت دارد ، با استفاده از 10 مرحله استراتژیک زیر شما را قادر می سازد تا در اینستاگرام موفق باشید.

 

1. با سایر کاربران ، شبکه ارتباط برقرار کنید

روش به دست آوردن پیروان به شناخت توسط بسیاری از افراد بستگی دارد. ما با رفتن به جلسات و رویدادهای مختلف با مردم ملاقات می کنیم. چرا همین کار را در اینستاگرام انجام نمی دهید؟ با پسندیدن پست های کاربران اینستاگرام و نوشتن نظر ، احتمال دیده شدن توسط دیگران افزایش می یابد و این تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد.

 

2- عکس های کارمندان و محیط کار خود را به اشتراک بگذارید

مردم در مورد محیط کار شرکت ها کنجکاو هستند و می خواهند ببینند که اوضاع چگونه کار می کند. به همین دلیل ویدئوی مک دونالد چرا به نظر می رسد همبرگرها در تبلیغات بهتر از واقعیت هستند ، ویروسی شد.

به همین ترتیب ، شما می توانید عجله و رویدادهای روزانه را در شرکت خود با پیروان به اشتراک بگذارید. با این حال ، در حین انجام این کار ، حتماً از کارمندان خود اجازه بگیرید. از نظر تصویر مثبت شرکت شما ، به اشتراک گذاشتن عکسهای شاد کارمندان به شما امکان می دهد افراد بیشتری را دنبال کنید.

3. رویدادها یا محصولات خود را در جای دیگری ارسال نکنید

علاوه بر به اشتراک گذاری کارمندان ، می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید و پست های ویژه ای برای فالوورهای اینستاگرام خود ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در نمایشگاه خارج از کشور شرکت کنید ، می توانید تصاویر بصری مورد استفاده خود را در این نمایشگاه از قبل به اشتراک بگذارید. اگر به زودی لوازم جانبی جدیدی را به بازار عرضه می کنید ، می توانید تصاویر آن را منحصراً برای کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این نوع اشتراک کنجکاوی افراد را به خود جلب می کند و کاربرانی که از شما بازدید می کنند پیرو شما می شوند.

4. گرافیک را به اشتراک بگذارید

برای برخی از مارک ها ، به اشتراک گذاری گرافیک یا کارتون توجه مریدان را به خود جلب می کند. اگر تصویر برند شما برای این کار مناسب است ، می توانید اینگونه به اشتراک بگذارید ، اما در غیر این صورت ، به مرحله بعدی بروید.

5. کلاژ درست کنید

ما نمی توانیم کلاژ در اینستاگرام ایجاد کنیم ، اما بسیاری از برنامه های کلاژ غیر اینستاگرام وجود دارد و تصاویر قابل توجه را می توان با استفاده از آنها به اشتراک گذاشت. (قاب های Instapic ، Pic Collage ، Collage Shaper ، Photo Shaper ، Collage Maker و غیره). اشتراک کلاژ به شما امکان می دهد محتوای بیشتری را به اشتراک بگذارید. نکته مهم در اینجا جمع آوری سهام متفاوت اما مرتبط است.

در زیر می توانید نحوه اجرای H&M را مشاهده کنید.

 

به اشتراک گذاری آموزنده و چشمگیر با گردهم آوردن چهار فریم مختلف انجام می شود. اگر کیفیت عکس را بر مطالب اولویت دهید ، افراد بیشتری شما را دنبال می کنند.

6. هشتگ ، هشتگ ، هشتگ

من قبلا پست هایی در مورد اهمیت و استفاده صحیح از هشتگ ها گذاشته ام. ایجاد هشتگ های مرتبط باعث می شود پست های شما به افراد بیشتری برسد.

اگر از هشتگ های خاص برند خود در سیستم عامل های مختلف اجتماعی استفاده می کنید ، از آنها در اینستاگرام استفاده کنید. بنابراین ، کاربرانی که شما را در سایر سیستم عامل های اجتماعی دنبال می کنند ، در Instagram شما را دنبال می کنند. حتماً به هر عکسی که به اشتراک می گذارید هشتگ های مرتبط و متداول استفاده کنید. با جستجو در اینستاگرام می توانید هشتگ های معروف یا هشتگ های مرتبط را پیدا کنید. این نزدیکترین به هشتگهایی را که در اینستاگرام جستجو کرده اید در بالاترین رتبه نشان می دهد ، بنابراین با خلاص شدن از شر یک آشفتگی بزرگ ، پیدا کردن هشتگ برای شما آسان تر خواهد بود. استفاده از هشتگ های محبوب اما غیر مرتبط باعث می شود شما یک آماتور باشید و نام تجاری شما ضعیف باشد. این کار در کوتاه مدت انجام می شود اما در بلند مدت کار نمی کند.

7. اشتراک اینستاگرام خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

از آنجا که فیس بوک اینستاگرام را خریداری می کند ، این دو سیستم عامل تقریباً در تعامل مداوم با یکدیگر هستند. بنابراین ، اگر صفحه فیس بوک دارید ، می توانید حساب اینستاگرام خود را اینجا اضافه کنید و پست های اینستاگرام خود را در فیس بوک ارسال کنید.

8. مشخصات اینستاگرام خود را به روز نگه دارید

نمایه اینستاگرام شما به اندازه عکسهایی که در اینستاگرام بارگذاری می کنید دارای اهمیت است. شما برای ایجاد یک پست نمایه موثر 150 نویسه دارید. بنابراین نه تنها کسانی که هستید ، بلکه آنچه را که دوست دارید و علایق خود را با آنها بنویسید و به اشتراک بگذارید. من قبلاً مقاله خود را در زمینه نمایه سازی موثر به اشتراک گذاشته ام.

در زیر می توانید برخی از نمونه حساب های نمایه را مشاهده کنید.

یک نمایه اینستاگرام ایجاد کنید

9. از وب سایت خود به حساب اینستاگرام خود ترافیک ایجاد کنید

اگر وب سایت شما بازدید خوبی دارد ، فراموش نکنید که برای نمایه های شبکه های اجتماعی خود آیکون اضافه کنید. در صورت مرتبط بودن ، می توانید عکس و فیلم از اینستاگرام خود را به وبلاگ خود اضافه کنید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را جذب کنید.

10. عکس هایی را به اشتراک بگذارید که توجه شما را به پست های شما جلب می کند

اینستاگرام پلتفرمی است که کاملاً بر روی تصاویر مجازی ساخته شده است. بنابراین ، برای حفظ علاقه پیروان خود ، ایجاد پست منظم بسیار مهم است.

با استفاده از برنامه هایی مانند Lumie ، Snapseed ، PicMonkey ، Pixlr و Color Splash می توانید عکس های جذاب ایجاد کنید تا عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. می توانید با برنامه هایی مانند PopPhoto و CIO عکس های با کیفیت بهتری ایجاد کنید.

به طور خلاصه ، برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود ، باید به عکس های خود اهمیت دهید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند و به اشتراک گذاری و شبکه ای بپردازند که توجه فالورهای شما را به خود جلب کند. بنابراین ، کاربران به طور طبیعی شما را دنبال می کنند.
نظر شما چیه؟



کدام روش برای شما مناسب است یا روش های دیگری برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنید؟ برای افزایش فالوور در اینستاگرام چه کاری انجام می دهید؟ من بسیار خوشحالم اگر با به اشتراک گذاشتن مقاله در زیر به این مقاله کمک کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: طراحی پست اینستاگرام, ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
در این وبلاگ در رابطه با شبکه های اجتماعی مطالبی می آموزیم.